Acer AL1916WAs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Acer AL1916WAs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Johan2007 24-05-2008
Geschreven voor: Acer AL1916WAs

Ik heb dit scherm nu meer dan 9 maand in bezit en ben er zeer tevreden mee. Goed beeld. Problemen: nihil. Ik gebruik het scherm veelal voor internetten en af en toe voor games.

Ron16 28-01-2008
Geschreven voor: Acer AL1916WAs

Prima scherp beeld, deze montitors zijn niet meer zo duur als vroeger, ik heb alleen de middentinten van de kleuren iets voller gezet met de gamma instellingen.
Staat nu op 11% voorheen op 46% De vormgeving vind ik ook mooi. Kortom, ik ben tevreden met deze monitor.

Jakio 03-01-2008
Geschreven voor: Acer AL1916WAs

Al een tijdje in bezit van dit scherm, en hij doet het nog altijd helemaal perfect. Ik heb even problemen gehad met de stroomtoevoer, de stroomkabel paste niet meer in het scherm, maar dat is geen probleem van het scherm zelf gelukkig en is inmiddels verholpen. Mooi zeer scherp beeld waar ik nog nooit poblemen mee gehad heb, Jammer dat ie niet aan de muur te bevestigen is maar voor de rest perfekt. Een aanrader voor iedereen.

Kareltie 26-12-2007
Geschreven voor: Acer AL1916WAs

Na lang gezocht te hebben naar een goedkope goede monitor kwam ik bij deze terecht, en hij bevalt me meer dan prima!
Geen last gehad van een dode pixel, en hij de kwaliteit is haarscherp =)
Het enige minpuntje wat ik kan bedenken, is de aan- en uitknop... is namelijk een beetje fragiel, maar daar valt zeker over heen te kijken.
Een aanrader!

bert573 09-12-2007
Geschreven voor: Acer AL1916WAs

heb dit scherm nu ongeveer 6 weken,en het bevalt mij uitstekend.
ik heb gelukkig nog geen dode pixels in het scherm gevonden.

alles is goed in te stellen via de menu knop.
zoekt u een goed tft scherm,en u wilt het scherm gebruiken voor normale omstandigeheden bv binnenshuis ,dan is dit qua prijs/ kwaliteitverhouding een uitstekende keuze.
let er wel op de juiste resolutie (900×1440 )
goed ingesteld word.

groeten,bert

Anoniem 11-08-2007
Geschreven voor: Acer AL1916WAs

Sinds gisteren zo'n Acer scherm en na het opstarten is er gelijk een dode, fel oplichtende groene pixel te zien. Dus nooit meer een Acer

Polderman 30-05-2007
Geschreven voor: Acer AL1916WAs

ik vind het een supper goed beeld scherm mooi beeld en geen last van dode pixels een echte aanradeer!

jantje 37 07-04-2007
Geschreven voor: Acer AL1916WAs

IK heb ehem een paar dagen in bezit ben zeer tevreden met het beeld voor zo bedrag een pracht scherm

Hansje23 24-03-2007
Geschreven voor: Acer AL1916WAs

Zeer goed schermpje dat ze bij Acer hebben gemaakt, prima om je gamen, filmpjes te bekijken! Beeld is haarscherp geen rare lijnen, dode pixels bij mij.. Scherm heeft een prima cijger gemiddeld gescoort bij mij, 7,7 !

Nicky 11-02-2007
Geschreven voor: Acer AL1916WAs

Ik heb deze sherm nu ong 3 maanden, maar vanaf de eerste maand al is er bij mij op de scherm een roze lijn (van boven tot onder) komen te staan dat nie meer weg gaat (wsl dodepixel). Ik denk toch dat dit de laatste keer is dat ik een acer tft scherm haal. Voor de rest is dit wel een mooie en goed presterende scherm.

Rik Weeting 20-01-2007
Geschreven voor: Acer AL1916WAs

Prima beeldscherm. Heb hem nu een paar dagen in bezit. Mijn grafische kaart is meer dan vier jaar oud, maar pikte gelijk de goede resolutie op. Had wel even de nieuwste drivers geïnstalleerd. Binnen een paar minuten functioneerde hij perfect.
Het beeld is mooi. Zwarte stroken bij een film kijken zijn vrij klein, zijn niet egaal zwart, worden lichter dichter naar de randen toe, klein minpuntje.
Voor de rest is de 'auto' knop heel handig, alles is makkelijk in te stellen.
Voor deze prijs echt een geweldig beeldscherm.

AWMW 16-01-2007
Geschreven voor: Acer AL1916WAs

Dit scherm heeft een goede kwaliteit/prijsverhouding. Scherp beeld zowel tekst als DVD's. Geen vervorming van beeld zichtbaar. Het scherm heeft verschillende schermmodi b.v. voor Tekst, Graphics en Movie, die makkelijk met de knoppen zijn in te stellen. Automatische Plug and Playinstallatie werkt prima, de videokaart op 1440x900 beeldlijnen instellen is het enige wat je moet doen. En aanrader.

gebaxke 13-01-2007
Geschreven voor: Acer AL1916WAs

Ik zit nu achter het beeldscherm en ben dik tevreden. Mooi helder beeld, trilt
niet, letters zijn goed te lezen in horere resoluties. Het breedbeeld bevalt
ook prima, geen vervorming van foto's. Al een paar keer dvd gekeken op het
scherm en ook dat gaat prima. Minpuntje zoals bij meerdere lcd schermen de
inkijkhoek is natuurlijk niet te vergelijken met een gewone monitor. Kortom:
Goeie waar voor z'n geld!